只摸石头不过河

世界很大,生活很小!
Old School Turntables - Matt DiMona

鸿鳗鱼:

小豆之家:

Palm trees, light breeze
盛夏棕榈,迎风清拂
Wish I had more nights like these
渴望更多如同今夜般
Just the two of us getting spiritual
只与你我间不眠之夜

Peace signs, your eyes
温情脉脉,皆在眼底
Girl you know you look so fine, it's
女孩,你可知你美若天仙,是的

Just the two of us and your stereo
就你我伴随乐曲

Spin the rhythm of my soul
轻盈缦舞摇荡着灵魂
Like old school turntables
像是老式唱机转盘
Baby you can pick the song
宝贝,由你选曲
Just put that record on
只愿记下此刻
Girl, play me all night long
女孩,与我日夜承欢吧

Oooh...
Oooh...
Like old school turntables
像是老式唱机转盘
Oooh...
Oooh...
Like old school turntables
像是旧式唱机转盘

White wine, nice high
白葡萄酒,心醉神迷
A little somethin' to feel the vibe, it's
小酌怡情,意在其中
Just the two of us 'til tomorrow comes
唯你我待旭日东升

It's alright, we laugh and cry
没错,彼此皆情真意切
Baby, you and I will be just fine, it's
宝贝,我们便更珍视对方,日复一日
Just the two of us and your stereo
就让你我伴随乐曲

Spin the rhythm of my soul
轻歌曼舞摇荡着灵魂
Like old school turntables
像这老式唱机转盘
Baby you can pick the song, the song
宝贝,由你选曲
Just put that record on
只愿记下此刻
Girl, play me all night long
女孩,与我打桃射柳吧

Oooh...
Oooh...
Like old school turntables
像这老式唱机转盘
Oooh...
Oooh...
Like old school turntables
像这旧式唱机转盘

And girl your melody's divine
女孩,你的旋律似梦般缠绕
I feel my heart beating in time
此刻我始终心如鹿撞
If you can't hear it we'll rewind, we'll rewind
如果你毫无触动,那我们便倒回,从头再来
Let the record find it's groove
让记录寻到瑕疵
As I fall in bed with you, oh, oh, oh
让我与你缠绵床褥,oh,oh,oh

Spin the rhythm of my soul
矫若游龙摇荡着灵魂
Like old school turntables
像是老式唱机转盘
Baby you can pick the song, the song
宝贝,由你选曲
Just put that record on
只愿记下此刻
Girl, play me all night long
女孩,与我随心所欲吧

Oooh...
Oooh...
Like old school turntables
像是老式唱机转盘
Oooh...
Oooh...
Like old school turntables
像是旧式唱机转盘

小豆之家敬上!

评论

热度(20)