只摸石头不过河

世界很大,生活很小!
Levitation - Marz Léon

小豆之家:

The suns grown old
烈日悄然没入苍颜
Heart's no longer frozen
心将浮出冰面,爱情即将苏醒
A flower grows
花开摇曳化芬芳
Deep within the ocean
在蔚蓝深海的渊底
Scars have healed
伤痕已然愈合
from over time
自从旧时光中

Lost in this moment
在那一刻误入迷途
The universe aligns us
浩瀚宇宙便联结你我
You lift me up ooh
你带我浮出深渊
Levitation
扶摇升空
You lift me up ooh
你救我逃脱苦海
Levitation
自由漂浮
I see the storm in your eyes
我看见你双眼中的风雨
you keep me guessing
你使我困惑不解
Am I yours
我属于你吗
or are you mine
抑或你属于我
Scars have healed
伤痕已然愈合
from over time
自从旧时光中
Lost in this moment
在那一刻堕入迷雾
The universe aligns us
你我命运就已紧密相联
You lift me up ohh
你带我浮出深渊
Levitation
扶摇升空
You lift me up ohh
你救我逃脱苦海
Levitation
自由漂浮
ohh

You lift me up ohh
你使我解脱升华
Levitation
扶摇升空
You lift me up ohh
你使我拥抱自由
Levitation
自由漂浮

小豆之家敬上!

评论

热度(17)