只摸石头不过河

世界很大,生活很小!
Constant Invasions (Bryan Milton Remix) - Various Artists

________Mr ╮:

歌曲〃Constant Invasions (Bryan Milton Remix)

艺术家Bryan Milton / IRA' / Sarah Russell

曲风〃Chill Out,Downtempo

专辑〃Треки



空灵的女声吟唱,

加上飘渺虚幻的电子音效,

将人带进一个无边无际的想象空间~


无不展现出不忍碰触凄厉的伤感来,

而这种忧伤,

却又是如此的打动着一个又一个善良的灵魂,让那种或深刻难忘、

或淡淡或绵绵的忧伤,慢慢的、慢慢地浸入心肺,

丰富着苍白的生活,真实着生活的美丽。

淡淡的忧伤,清澈的思念,静静的歌唱!






How you go about it
你怎么对待他
Is insane
太疯狂了
More emotional blackmail
更多的情感束缚
leads to greater pain
导致更大的痛苦
Guilt games make no sense
负罪感毫无意义
Let me come to you
让我靠近你

If I wanted to
如果我想的话
In my own pace
跟随我的脚步
Two worlds collide again
两人的世界会再次碰撞
See the way we come close
看着我们接近的路
Connecting in the rain
在雨中交织
And then again we fall
然后我们再次屈服
Surrender to the doubt and pain
败给猜忌和痛苦
Constant invasions
不断的烦扰
Surrender to the doubt and pain
败给猜忌和痛苦
Constant invasions
不断的烦扰
You never know
你永远也不知道
What you’re gonna find
你会遇到什么
If it’s the real me
你会想要了解
You might wanna know my mind
真实的我
To love and back
爱我依靠我
Yeah I know the deal
我知道这个的代价
It’s not gonna work
这些永远都不能实现
If I can’t feel
如果我如行尸走肉
It’s not gonna work
这些永远都不能实现
If I can’t feel
如果我如行尸走肉










评论

热度(20)